Jest takie stare powiedzenie, że kto się nie rozwija, ten de facto się cofa. Ma ono świetne zastosowanie w biznesie. My nie mamy zamiaru zrobić choćby jednego kroku do tyłu, dlatego stale pracujemy nad rozwojem i umocnieniem naszej struktury. Efektem tych działań jest przeistoczenie się Grupy Soluma w Soluma Group. Zmiana nazwy to oczywiście nie wszystko.
Skąd w ogóle pomysł na zmianę nazwy? Przede wszystkim od dłuższego czasu trwa proces ujednolicania nazewnictwa poszczególnych marek wchodzących w skład Soluma Group. Do niedawna część z nich posługiwała się nazwą polskojęzyczną, część anglojęzyczną. Trzeba było to zmienić. Najważniejsza marka Grupy, czyli Soluma Agencja Interaktywna, to teraz Soluma Interactive.
Naturalnym ruchem była także zmiana nazwy całej Grupy. Zdecydowaliśmy się na wersję anglojęzyczną Soluma Group, co jest spowodowane kilkoma czynnikami:
Wprowadzenie nowej nazwy nie jest tylko zmianą kosmetyczną. W ślad za nią poszły dalsze, zaawansowane działania wizerunkowe.
Prace nad nowym logo Soluma Group trwały kilka tygodni. Naszym celem było unowocześnienie wizerunku zgodnie z trendem dążenia do minimalistycznej formy graficznej. Znak jest prosty, bardzo czytelny, pozbawiony sygnetu i dobrze identyfikuje wartości Grupy: solidność, profesjonalizm, jasne zasady współpracy z klientami.
Oczywiście zmiana logotypu dotyczy wszystkich marek tworzących Soluma Group. Każdy z naszych podmiotów ma znak firmowy zaprojektowany w ten sam sposób (różnice są wyłącznie na poziomie kolorystycznym), dzięki czemu udało się ujednolicić identyfikację. Będzie to mieć pozytywny wpływ na postrzeganie Grupy przez klientów poszczególnych marek.
Soluma Group tworzy obecnie 20 marek działających w branży marketingu, technologii i doradztwa.
Wszystkie marki na www.group.soluma.pl.
Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.