Design system


Ujednolicony i spersonalizowany branding graficzny dla marek Soluma Group.


Jedną z kluczowych zasad funkcjonowania Soluma Group jest posługiwanie się przez poszczególne marki ujednoliconą identyfikacją wizualną. Branding graficzny zaplanowaliśmy w taki sposób, aby marki się od siebie różniły (odmienna kolorystyka), ale jednocześnie, aby klienci nie mieli wątpliwości, że są obsługiwani w ramach Grupy. Dzięki temu każda marka zachowuje daleko idącą niezależność oraz korzysta z rozpoznawalności głównego brandu, od wielu lat cieszącego się bardzo dobrą reputacją rynkową.

Identyfikacja jest odświeżana co kilka lat, zawsze w reakcji na zmieniające się trendy oraz w celu dalszego uatrakcyjniania wizerunku Grupy i poszczególnych marek. Właściciele firm działających w Soluma Group nie ponoszą kosztów związanych z opracowaniem nowego brandingu, a jedynie z wprowadzeniem zmian we własnych markach (koszty są bardzo preferencyjne, nierynkowe).

Ostatnia zmiana brandingu Soluma Group miała miejsce we wrześniu 2020 roku. Skupiliśmy się na całkowitym zmodyfikowaniu wyglądu oraz funkcjonalności strony internetowej. Koszt tych prac zamknął się w kwocie 40 000 złotych netto, natomiast koszt wdrożenia nowej witryny dla poszczególnych marek to jedynie około 4 000 zł netto (sprawdź całościowy przebieg prac nad stworzeniem nowej, ujednoliconej wersji strony internetowej dla marek Soluma Group na przykładzie witryny Soluma Interactive).

Dołączając do Soluma Group otrzymujesz od nas kompletną identyfikację wizualną Twojej nowej marki. Gdybyś chciał zlecić te prace niezależnie i stworzyć zupełnie nową markę (na tym samym poziomie), to wartość rynkowa takiego pakietu wyniosłaby minimum 20 000 złotych. Na start oszczędzasz więc kilkanaście tysięcy złotych i zyskujesz gotową markę, która budzi zaufanie klientów (co sprawdziliśmy poprzez wnikliwe badania rynkowe). 

Sprawdź, jakie elementy spersonalizowanego brandingu otrzymasz po dołączeniu do Soluma Group.

 


 

Logo


Na przykładzie marki Soluma Interactive:

Soluma logo

analogicznie inna przykładowa marka:

logo marki

 


 

Strona internetowa


Na przykładzie:

www

 


 

Identyfikacja wizualna


Analogicznie są projektowane pozostałe elementy identyfikacji wizualnej, poniżej projekty dla Soluma Interactive.

Kolorystyka

Wizytówka:

Teczka firmowa

Ulotki

Papeteria elektroniczna

 

 

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry