Koszty wdrożenia / utrzymania dla firmy dołączającej do Soluma Group.
Nie ma żadnych ukrytych kosztów, opłat, etc. Wszystkie ponoszone koszty są transparentne i mają na celu odpowiednią prezentację nowej marki.
Koszty jednorazowe
W celu wprowadzenia wspólnej wizualizacji, oraz odpowiedniej prezentacji swojej marki każda nowa firma musi ponieść koszty:
- Uruchomienie strony internetowej
prace obejmują: opracowanie grafiki: logo, strona www, wdrożenie www: prace programistyczne, zamieszczenie materiałów, optymalizacja podstawowa witryny pod Google, opracowanie dobrej jakości tekstów na stronę (strona główna, o firmie, 8 usług),
- Strona w wersji Standard, od 1850 zł netto, tutaj specyfikacja
- Strona w wersji Premium, od 3900 zł netto, tutaj specyfikacja
- Materiały identyfikacji wizualnej
koszt projektów graficznych (wizytówka, papier firmowy, teczka firmowa, itd.) oraz wydruków
- aktualne ceny: tutaj
Koszty miesięczne
110 zł netto miesięcznie, opłata obejmuje:
- Utrzymanie strony internetowej, kont e-mail (Hosting Pro, Serwer Optimo)
- Wielokrotne kopie zapasowe
- Opłata za domenę
- Opłata za certyfikat SSL
- Całodobowa opieka techniczna nad zasobami
- Doradztwo w zakresie marketingu
- Działania na rzecz promocji marki - Soluma Group
- Obsługa strony Soluma Group
Uwagi:
- Zalecamy prowadzenie bloga firmowego (wbudowany w stronę). Warunki prowadzenia bloga i tworzenia tekstów - do uzgodnienia.
- Zaawansowana optymalizacja witryny pod Google - do uzgodnienia.