Jakie poniesiesz koszty?

Koszty wdrożenia / utrzymania dla firmy dołączającej do Soluma Group (dotyczy marek pod brandem Soluma).

Nie ma żadnych ukrytych kosztów, opłat, etc. Wszystkie ponoszone koszty są transparentne i mają na celu odpowiednią prezentację nowej marki.

Koszty jednorazowe

W celu wprowadzenia wspólnej wizualizacji, oraz odpowiedniej prezentacji swojej marki każda nowa firma musi ponieść koszty:

  1. Uruchomienie strony internetowej
    prace obejmują: opracowanie grafiki: logo, strona www, wdrożenie www: prace programistyczne, zamieszczenie materiałów, optymalizacja podstawowa witryny pod Google, opracowanie dobrej jakości tekstów na stronę (strona główna, o firmie, 8 usług). Wybierz wersję strony:
    Strona Standard, od 1850 zł netto, tutaj specyfikacja
    Strona Premium, od 3900 zł netto, tutaj specyfikacja
     
  2. Materiały identyfikacji wizualnej
    koszt projektów graficznych (wizytówka, papier firmowy, teczka firmowa, itd.) oraz wydruków
    - aktualne ceny: tutaj


Koszty miesięczne

40 zł netto miesięcznie, opłata obejmuje:

  • Utrzymanie strony internetowej, kont e-mail (Hosting Pro, Serwer Optimo)
  • Wielokrotne kopie zapasowe
  • Opłata za domenę
  • Opłata za certyfikat SSL
  • Całodobowa opieka techniczna nad zasobami
  • Doradztwo w zakresie marketingu

Uwagi: 

  • Zalecamy prowadzenie bloga firmowego (wbudowany w stronę). Warunki prowadzenia bloga i tworzenia tekstów - do uzgodnienia.
  • Zaawansowana optymalizacja witryny pod Google - do uzgodnienia.
Przewiń do góry