Odpowiedzialność za produkt
Odpowiedzialność za produkt jest jedną z zasad, która obowiązuje wszystkich członków Soluma Group. Dlatego przed oddaniem projektu, zawsze dokładnie oceniamy go pod względem jakościowym.
Sprawdź, na czym opieramy się w codziennej pracy:
Produkt
- Pomysł to nie realizacja
- burza mózgów lepsza od krótkiego grzmotu
- dokładne testy
- poprawianie tego, co można poprawić
- analiza pod kątem spełnienia oczekiwań Klienta
- dostarczenie produktu zgodnie z terminem
Odpowiedzialność wobec pracowników
Jesteśmy dumni z tego, że zespół Soluma Group tworzą ludzie doskonale znający się na swojej pracy. Dobieramy ich nie tylko pod kątem umiejętności, ale także gotowości do spełniania nadrzędnych standardów wyznaczanych przez Grupę. W zamian mogą liczyć na ciągłe wsparcie kadry kierowniczej. To nasza odpowiedzialność względem najlepszych ludzi w branży internetowej.
Pracownicy
- dobrze wynagradzani
- motywowani nie tylko pieniędzmi
- ambitni z natury, a nie z przymusu
- wspierani merytorycznie
- świadomi, że ktoś na nich zawsze liczy
Odpowiedzialność w biznesie
To jasne, że Soluma Group jest biznesem i dokładnie tak traktujemy nasz projekt. Służy nam on jednak również do szerzenia pewnej wizji odpowiedzialności w biznesie, z którą zgadzają się wszyscy członkowie Grupy.
Biznes
- zysk dzięki własnej pracy, a nie czyjemuś niepowodzeniu
- umowa jest święta, a jej zapisy zawsze nadrzędne
- płatność musi zostać dokonana w terminie – nie kredytujemy działalności poprzez opóźnienia
- działalność tylko legalna – rozliczamy się na podstawie faktur i płacimy podatki w Polsce
- nie wspieramy projektów, które mogą godzić w czyjeś dobro lub źle wpływać na rozwój dzieci
- nasze działania zawsze są zgodne z przepisami prawa i normami obyczajowymi
Odpowiedzialność społeczna
Soluma Group nie powstała, aby zastępować funkcje organów państwa i fundacji. Mimo to zawsze staramy się pamiętać o pomaganiu tym, którzy naszej pomocy potrzebują. Tak rozumiemy biznes i sukces, wierzymy w zasadę wzajemności i powrotu dobra do jego okaziciela.
Społeczeństwo
- wsparcie finansowe i osobowe fundacji, hospicjów, ośrodków pomocy
- tworzenie programów pomocy
- wsparcie dla organizacji pozarządowych walczących z nierównością społeczną, rasową i religijną
- ambicja bycia mecenasem kultury, szczególnie w kontekście młodych, zdolnych twórców
- zaangażowanie w kulturalne projekty lokalne, które nie mają szansy szerzej zaistnieć w mediach ogólnopolskich