Jeśli masz już własny biznes lub dopiero planujesz jego założenie, to z pewnością dobrze wiesz, jak trudno jest dziś zaistnieć na rynku i zwrócić na siebie uwagę klientów. Potrzebujesz marki, która będzie kojarzoną z wysoką jakością usług, profesjonalizmem, będzie budzić zaufanie. Jej zbudowanie zajmuje mnóstwo czasu i wymaga dużych inwestycji finansowych. A gdybyś mógł zyskać taką markę już dziś? Mamy dla Ciebie propozycję: dołącz do Soluma Group ® i zyskaj bardzo konkretne korzyści biznesowe.
Soluma Group (dawniej Grupa Soluma) to model współpracy niezależnych firm, które występują pod jedną, silną marką. Jesteśmy grupą przedsiębiorstw wyznających podobne zasady i tak samo rozumiejących, czym jest wysoka jakość świadczenia usług, odpowiedzialność biznesowa, rzetelność finansowa, sumienność obsługi klienta. Każda z naszych firm, a jest ich już kilkanaście, zachowuje własną osobowość prawną, może samodzielnie podejmować kluczowe dla siebie decyzje i działać niezależnie od innych Partnerów.
Tym, co łączy marki zrzeszone w Soluma Group, jest fakt świadczenia szeroko pojętych usług na rzecz przede wszystkim klienta biznesowego. Dla przykładu: Soluma Interactive to agencja interaktywna, która m.in. oferuje strony internetowe oraz kampanie reklamowe. Soluma Event świadczy usługi eventowe, a Soluma BHP oferuje szkolenia bhp. Pełną listę marek, które już działają w strukturach Soluma Group, znajdziesz na osobnej podstronie.
Jak się pewnie domyślasz, po dołączeniu Twojej firmy do Soluma Group, konieczne będzie stworzenie dla niej osobnej nazwy marki. Możemy to zrobić za Ciebie lub zdać się na Twoją kreatywność. W członie nazwy może znaleźć się element „Soluma”(znak zastrzeżony). Jeśli więc na przykład masz firmę świadczącą usługi księgowe, to całkiem fajną nazwą marki byłoby „Soluma Tax”.
Pamiętaj!
Dbamy o to, aby poszczególne firmy nie były dla siebie konkurencją, a jedynie uzupełniały swoje oferty.
Na pewno zadałeś sobie to pytanie, a my szybko i konkretnie na nie odpowiemy. Jasne, że możesz budować markę Twojej firmy poza strukturami Soluma Group. Musisz sobie jednak zdawać sprawę z tego, z jak olbrzymimi kosztami się to wiąże. Samo opracowanie identyfikacji wizualnej, strony internetowej, tekstów czy nazwy marki, to wydatek rzędu minimum 15.000 złotych (na rozsądnym poziomie jakościowym). Przystępując do nas wszystkie te elementy dostajesz albo za darmo, albo za symboliczną opłatą.
Tym samym w ciągu kilku tygodni (tyle czasu potrzebujemy na zrealizowanie wszystkich prac na rzecz Twojej marki) zyskujesz gotowy brand, za którym stoi już mocna, rozpoznawalna marka Soluma. Świadczymy usługi na rzecz tysięcy firm, które mogą stać się również Twoimi klientami. A to tylko wybrane korzyści, jakie odniesiesz przystępując do Soluma Group.
Im więcej firm działa pod naszym szyldem, tym łatwiej jest pozyskiwać kolejne. Bardzo zależy nam też na tym, aby klienci, których obsługujemy i których zamierzamy pozyskać, mieli jak najszerszy wybór usług. Dlatego niezależnie od tego, jakie usługi świadczysz czy jakie produkty sprzedajesz, z dużym prawdopodobieństwem możesz dołączyć do Soluma Group.
Podamy Ci prosty przykład. Firma X jest zainteresowana usługą stworzenia strony internetowej (zajmie się tym Soluma Interactive), potrzebuje też szkoleń BHP (bierze to na siebie Soluma BHP). Klient chce jednak także zlecić obsługę w zakresie księgowości, a w Soluma Group nie ma marki, która by się w tym specjalizowała. Potrzebujemy jej, aby klient został u nas, na czym zyskują wszystkie marki zaangażowane w jego obsługę. Firmy dążą dziś do zlecania usług kompleksowo, co oszczędza czas, pieniądze i energię. Taki też jest cel funkcjonowania Soluma Group.
Absolutnie nie. Nie wnosisz żadnych stałych opłat za prawo do posługiwania się marką. Nie leasingujesz jej, ale od razu stajesz się jej wyłącznym właścicielem. Nie musisz ponosić kosztów na rozwój Soluma Group, choć co jakiś czas proponujemy członkom Grupy wspólne projekty promocyjne i biznesowe, jednak bez przymusu ich współfinansowania.
To bardzo ważne: po dołączeniu do Soluma Group zachowujesz pełną autonomię. Nadal będziesz niezależnym przedsiębiorcom, który samodzielnie ustala zarówno model biznesowy, jak i dobiera sobie klientów. Nie musisz nam się z niczego spowiadać, o ile oczywiście nie działasz na niekorzyść marki. Jedyne, czego od Ciebie wymagamy, to świadczenie usług na bardzo wysokim poziomie oraz utrzymywanie uczciwych relacji z klientami i kontrahentami.
Przystąpienie do Soluma Group jest bezpłatne. Nie płacisz prowizji, nie dzielisz się swoimi zyskami. Działasz dokładnie tak, jak dotychczas, tyle że pod inną marką. Gwarantujemy Ci brak jakichkolwiek ukrytych kosztów.
Nie jesteśmy oczywiście instytucją charytatywną i nie pracujemy za darmo. Otrzymasz od nas gotową markę, ale będziesz partycypować w kosztach jej uruchomienia. Mówimy tutaj o koszcie m.in. zaprojektowania strony internetowej, papeterii firmowej czy stworzenia treści marketingowych. Działamy fair, dlatego pełen wykaz inwestycji będących po Twojej stronie znajdziesz TUTAJ.
Z Twojej perspektywy praktycznie nic się nie zmieni. Nadal będziesz prowadzić biznes tak, jak do tej pory, tyle że pod inną marką. Zmienią się elementy wizerunkowe oraz narzędzia, za pośrednictwem których kontaktujesz się z klientami – na przykład adresy e-mail, adres strony internetowej etc. Spokojnie – pomożemy Ci się w tym wszystkim odnaleźć.
Duże zmiany zauważą natomiast Twoi klienci – zwłaszcza ci przyszli. Spróbuj się postawić w ich sytuacji. Kontaktuje się z nimi firma, która ma profesjonale logo, świetną nazwę, doskonale zaprojektowaną stronę internetową, a do tego może im zaoferować kompleksową obsługę (przy zaangażowaniu pozostałych marek Soluma Group). To oczywiste, że w oczach wymagających, a więc najlepiej płacących klientów staniesz się wiarygodnym przedsiębiorcą, którego warto obdarzyć zaufaniem.
Pamiętaj również, że po dołączeniu do Soluma Group zyskasz dostęp do ogromnej bazy klientów, z którymi już współpracujemy. Wzajemnie przekazujemy sobie zlecenia i polecamy własne usługi. Tym samym nie musimy korzystać z zewnętrznych podwykonawców. Wszystko zostaje w rodzinie, to znaczy – w Soluma Group :)
Wciąż się zastanawiasz i nie masz przekonania, że warto do nas dołączyć. Doskonale to rozumiemy, to nie są łatwe decyzje. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie wykaz ewidentnych korzyści, z jakimi wiąże się posiadanie marki w ramach Soluma Group.
Wszystkie te korzyści wynikają z żelaznej zasady - rozpoznawalna, duża marka ma zdecydowanie większe szanse w pozyskiwaniu atrakcyjnych klientów.
Stawiamy sprawę jasno: nie możemy Ci zagwarantować spektakularnego sukcesu finansowego (to odróżnia nas od biznesowych hochsztaplerów). To tylko biznes, na którym znamy się na tyle, aby nie składać bezpodstawnych obietnic. Wiemy jednak, że mechanizmy obowiązujące na rynku premiują firmy mogące zaproponować kompleksowe usługi bardzo wysokiej jakości. Taki jest cel funkcjonowania Soluma Group.
Jesteśmy przekonani, że lubisz jasne sytuacje. My także. Dlatego tworząc Soluma Group zadbaliśmy o to, aby proces przystąpienia do Grupy był maksymalnie uproszczony.
To już wszystko. Po zakończeniu całego procesu oficjalnie powitamy Twoją firmę w Soluma Group. Od tego momentu możesz sprzedawać swoje produkty i usługi pod szyldem Twojej nowej marki. Informacje na jej temat wraz z komunikatem prasowym zostaną również umieszczone na stronie internetowej Soluma Group.
Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń (512 202 999 wew.7) lub napisz – jesteśmy do Twojej dyspozycji 365 dni w roku.
Dołącz do Soluma Group: