Dołącz swoją firmę

i świadcz usługi pod silną marką


Jeśli masz już własny biznes lub dopiero planujesz jego założenie, to z pewnością dobrze wiesz, jak trudno jest dziś zaistnieć na rynku i zwrócić na siebie uwagę klientów. Potrzebujesz marki, która będzie kojarzoną z wysoką jakością usług, profesjonalizmem, będzie budzić zaufanie. Jej zbudowanie zajmuje mnóstwo czasu i wymaga dużych inwestycji finansowych. A gdybyś mógł zyskać taką markę już dziś? Mamy dla Ciebie propozycję: dołącz do Soluma Group ® i zyskaj bardzo konkretne korzyści biznesowe.

Soluma Group: kim jesteśmy?

Soluma Group to model współpracy niezależnych firm, które występują pod jedną, silną marką. Jesteśmy grupą przedsiębiorstw wyznających podobne zasady i tak samo rozumiejących, czym jest wysoka jakość świadczenia usług, odpowiedzialność biznesowa, rzetelność finansowa, sumienność obsługi klienta. Każda z naszych firm, a jest ich już kilkanaście, zachowuje własną osobowość prawną, może samodzielnie podejmować kluczowe dla siebie decyzje i działać niezależnie od innych Partnerów.

Tym, co łączy firm zrzeszone w Soluma Group, jest fakt świadczenia szeroko pojętych usług na rzecz przede wszystkim klienta biznesowego. Po Twoim dołączeniu do Soluma Group, stworzy dla Ciebie  dla osobną nazwę marki (Możesz również działać pod dotychczasową nazwą  – wybór należy do Ciebie).

Po co właściwie miałbyś przystąpić do Soluma Group? Przede wszystkim po to, aby uniknąć bardzo wysokich kosztów, z jakimi wiąże się zbudowanie atrakcyjnej, rozpoznawalnej marki - zobacz jakie odniesiesz korzyści.

Pamiętaj! Dbamy o to, aby poszczególne firmy dołączające do Soluma Group nie były dla siebie konkurencją, a jedynie uzupełniały swoje oferty (czyli jeśli w Soluma Group jest już firma świadcząca usługi marketingowe, to nie przyjmiemy kolejnej firmy świadczącej te same usługi).

Soluma Group nie jest franczyzą! Po dołączeniu do naszej grupy zachowujesz pełną autonomię. Nadal będziesz niezależnym przedsiębiorcą, który samodzielnie ustala zarówno model biznesowy, jak i dobiera sobie klientów i współpracowników. Nie musisz nam się z niczego spowiadać, o ile oczywiście nie działasz na niekorzyść marki. Jedyne, czego od Ciebie wymagamy, to świadczenia usług na bardzo wysokim poziomie oraz utrzymywania uczciwych relacji z klientami i kontrahentami - czyli tego, co i tak robisz na co dzień.


Sprawdź opcje przyłączenia się do Soluma Group:

 

Masz już swoją firmę - opcje:

  1. Zostajesz przy swojej nazwie firmy i nie nic zmieniasz.
  2. Zmieniasz nazwę marki (dodajesz do nazwy człon „Soluma” – opisane poniżej) i otrzymujesz nowoczesny, kompleksowy branding (logo, www, wizytówki, itd.) w bardzo atrakcyjnej cenie - sprawdź koszty.

 

Zakładasz firmę - opcje:

  1. Tworzysz markę z członem „Soluma” w nazwie firmy (opisane poniżej) i w bardzo atrakcyjnej cenie otrzymujesz nowoczesny branding (logo, www, wizytówki, itd.) - sprawdź koszty.
  2. Tworzysz firmę o dowolnej nazwie i realizujesz branding w standardowych cenach w dowolnej firmie - tutaj cennik przykładowej agencji reklamowej.

 

 

Jakie odniesiesz korzyści z dołączenia do Soluma Group?


1. Wzajemne rekomendacje

Podamy Ci prosty przykład. Firma X jest zainteresowana usługą stworzenia strony internetowej i wybiera do jej realizacji Soluma Interactive, ale podczas rozmów z klientem okazuje się, ze potrzebuje on też szkoleń BHP. Soluma Interactive przekazuje klienta Soluma BHP w ramach partnerskiej współpracy, która wszystkim się opłaca. 
Pełną listę marek, które już działają w strukturach Soluma Group, znajdziesz tutaj.

2. Łatwiejsze i skuteczniejsze pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarce Google.

Pewnie zdajesz sobie sprawę z tego, jak kosztowne i długotrwałe są działania SEO. Wiesz także, że musisz w nie inwestować, aby zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarce. Aktualnie każda firma w Soluma Group prowadzi własne działania związane z pozycjonowaniem w Google, dzięki czemu marka „Soluma” już ma świetny zasięg w wyszukiwarce, w tym na te najbardziej konkurencyjne frazy. Dołączając do nas Twoja marka już na starcie może uzyskać dobrą reputację w wyszukiwarce, nie musi jej budować od zera, co pozwala Ci znacząco obniżyć koszty pozycjonowania.

3. Cross selling.

Chodzi tutaj o to, że działania podejmowane przez jedną markę mają pośrednie przełożenie na zwiększenie sprzedaży innych członków Grupy. Czyli: marka promuje swoją usługę np. projektowania grafiki, zdobywa klienta i oferuje mu usługi świadczone przez kolejne marki Soluma Group. To sposób na zupełnie darmowe pozyskiwanie zleceń, ale też zwiększenie portfolio swoich usług.

4. Stajesz się właścicielem marki o bardzo dobrej reputacji.

Klienci o wiele bardziej ufają firmom, które mają rozpoznawalny brand. Nie da się jednak zbudować marki w ciągu kilku tygodni czy nawet miesięcy. Każda nowa marka staje więc przed tym samym wyzwaniem: jak przekonać klientów, że świadczymy usługi na wysokim poziomie i jesteśmy godni zaufania? Dołączając do Soluma Group od razu możesz korzystać z marki, która jest pozytywnie kojarzona przez klientów, cieszy się bardzo dobrą reputacją, a więc jest atrakcyjniejsza dla klientów z grubszymi portfelami.

5. Wsparcie biznesowe i marketingowe. 

Soluma Group tworzą marki, za którymi stoją ludzie mający wieloletnie doświadczenie w biznesie. Ich wsparcie jest bezcenną wartością. Współpracując z najlepszymi podniesiesz swoje umiejętności związane z prowadzeniem firmy, pogłębisz wiedzę, nauczysz się wielu nowych rzeczy. Możesz korzystać z naszego wsparcia i doradztwa zupełnie za darmo. Ceny rynkowe takich usług są liczone w tysiącach złotych.

6. Harmonijny rozwój. 

Twój biznes musi się rozwijać, bo stojąc w miejscu szybko zostaniesz przegoniony przez konkurencję. Soluma Group stale motywuje wszystkie marki do zwiększania ich potencjału, wskazuje narzędzia, ale niczego nie wymusza. To Ty decydujesz, w jakim tempie chcesz się rozwijać. Ważne, że działając w grupie nie robisz niczego po omacku, nie inwestujesz w coś, co nie przyniesie żadnych korzyści.

7. Uczciwi partnerzy. 

Zaufanie to podstawa każdego biznesu. Dobrze mieć sprawdzonych partnerów, którzy mają taki sam cel: rozwój wspólnej, silnej marki. Przystępując do Soluma Group zyskasz właśnie takich partnerów. Rzetelnych, odpowiedzialnych, uczciwych.

Wszystkie te korzyści wynikają z żelaznej zasady - rozpoznawalna, duża marka ma zdecydowanie większe szanse w pozyskiwaniu atrakcyjnych klientów.

Stawiamy sprawę jasno: nie możemy Ci zagwarantować spektakularnego sukcesu finansowego (to odróżnia nas od biznesowych hochsztaplerów). To tylko biznes, na którym znamy się na tyle, aby nie składać bezpodstawnych obietnic. Wiemy jednak, że rynek premiuje firmy mogące zaproponować kompleksowe usługi bardzo wysokiej jakości. Taki jest cel funkcjonowania Soluma Group. Osiągnijmy go wspólnie!

 


 


Czy coś Cię to kosztuje?

Przystąpienie do Soluma Group jest bezpłatne. Nie płacisz prowizji, nie dzielisz się swoimi zyskami. Gwarantujemy Ci brak jakichkolwiek ukrytych kosztów. Opłata miesięczna (79 zł netto) obejmuje:

  • Obsługa strony Soluma Group
  • Działania na rzecz promocji marki - Soluma Group

 


 

Sprawdź, jak do nas dołączyć

Lubisz jasne sytuacje? My także. Dlatego tworząc Soluma Group zadbaliśmy o to, aby proces przystąpienia do Grupy był maksymalnie uproszczony.

Akceptujesz regulamin Soluma Group. Możesz się z nim zapoznać TUTAJ. Jeśli masz pytania lub sugestie związane z regulaminem, koniecznie do nas napisz.

Poniższe 3 wymagania dotyczą marek zmieniających nazwę lub nowo zakładanych firm:

  1. Nasi graficy, webmasterzy i copywriterzy opracowują koncepcję identyfikacji wizualnej Twojej nowej marki. Między innymi przygotowują logo i stronę internetową oraz wszystkie inne elementy, które zamówisz (np. teksty na stronę, blog itp.).
  2. W porozumieniu z nami wybierasz nazwę dla Twojej marki. Przykładowo: jeśli masz firmę sprzedającą artykuły biurowe, to naturalną nazwą jest Soluma Office, jeśli prowadzisz biuro księgowe – Soluma Tax, itp.
  3. W Urzędzie Miasta lub Urzędzie Gminy zgłaszasz dodatkową nazwę dla swojej firmy, np. Soluma Office. Zgodnie z prawem możesz posługiwać się kilkoma nazwami w ramach prowadzonej działalności, dlatego nie obawiaj się, że po dołączeniu do Soluma Group Twoja firma straci pierwotną tożsamość. Nadal możesz wystawiać faktury pod nazwą np. PHU Jan Kowalski, ale dodatkowo także jako np. Soluma Office Jan Kowalski. 

To już wszystko. Po zakończeniu całego procesu oficjalnie powitamy Twoją firmę w Soluma Group. Od tego momentu możesz sprzedawać swoje produkty i usługi pod szyldem Twojej nowej marki. Informacje na jej temat wraz z komunikatem prasowym zostaną również umieszczone na stronie internetowej Soluma Group.

Masz dodatkowe pytania? Zadzwoń (512 202 999 wew.7) lub napisz – jesteśmy do Twojej dyspozycji 365 dni w roku.

Dołącz do Soluma Group:

Zapoznałem się i akceptuję politykę prywatności

Dbamy o Twoje dane osobowe dlatego zostaną użyte wyłącznie w celu przetworzenia zamówienia, ułatwienia korzystania z witryny i realizacji zamówienia.
Przewiń do góry