Misja i wartości dla wszystkich marek w Soluma Group.
Wizja
Być najlepiej ocenianą Grupą dostarczającą usługi dla biznesu pod względem jakości produktów oraz najwyższych standardów obsługi klienta.
Misja
Dostarczanie wysokiej jakości usług dla biznesu, realizujących rzeczywiste potrzeby przedsiębiorców lub ich klientów.
Cel strategiczny
Osiąganie korzyści dla udziałowców Grupy poprzez optymalne wykorzystanie ich zasobów oraz pozyskiwanie nowych podmiotów w celu poszerzania oferty produktów i usług.
Wartości
Pragniemy, aby nasi klienci mieli możliwość lepszego rozwoju swojego biznesu poprzez szybsze i efektywniejsze budowanie, ekspansje oraz zarządzanie własną marką dzięki rozwiązaniom oferowanym przez Soluma Group.
W Soluma Group kierujemy się konkretnymi wartościami:
- Dostarczamy rozwiązania, które mają przynieść realne korzyści naszym klientom,
- Zacieśniamy współpracę między poszczególnymi markami, bez niezdrowego współzawodnictwa i wkraczania na obszary własnych kompetencji,
- Nadrzędnym celem zawsze jest możliwie najwyższa jakość produktu dostarczanego Klientom,
- Fair play w biznesie – nasi kontrahenci mogą się czuć bezpiecznie, każda płatność jest realizowana terminowo i w pełnej kwocie,
- Nie tolerujemy arogancji i oszustwa w stosunku do współpracowników, Klientów czy parterów biznesowych,
- Ciągły rozwój to podstawa pracy w naszym zespole.
- Docieramy do celu - zawsze. Nie zniechęcamy się chwilowym niepowodzeniem, jeśli mamy pewność, że pomysł, który realizujemy jest naprawdę dobry,
- Work-Life Balance. Biznes jest dla nas ważny, ale to nadal tylko biznes. Dlatego zachowujemy harmonię między życiem zawodowym i osobistym