Nowe rozwiązania technologiczne pojawiają się w każdej branży – nie inaczej jest w przypadku marketingu. Innowacyjne produkty wyposażone w wysokiej jakości ekrany pozwalają dotrzeć do klienta skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprawdź produkty DOOH dostępne w ofercie Samsunga, by poznać nowe sposoby wspierające atrakcyjną i efektywną reklamę.
DOOH, czyli „digital out-of-home”, to inaczej zewnętrzna reklama cyfrowa – jest to połączenie tradycyjnych form marketingu w przestrzeni publicznej z nowoczesną technologią. Dzisiaj billboardy, plakaty i inne podobne kanały komunikacji z potencjalnym klientem są już używane coraz rzadziej. Rozwiązania z zakresu digital out-of-home wyróżniają się znacznie większymi możliwościami pod względem zdobycia uwagi odbiorcy. Jest to efekt wykorzystania między innymi najnowszych technologii wyświetlania obrazu, dzięki którym przedstawiana treść cechuje się intensywniejszymi kolorami, sporą dokładnością, a także szerokimi możliwościami dostosowania parametrów obrazu oraz samej zawartości. Takie rozwiązania umożliwiają także przygotowanie kampanii interaktywnych, które mogą w wyjątkowy sposób wspierać budowę zaufania i zainteresowania klientów. To wszystko pomaga nowoczesnemu marketingowi dotrzeć do większej liczby osób potencjalnie zainteresowanych ofertą danej firmy. Dodatkowo urządzenia tego rodzaju są przeznaczone do zastosowania w przestrzeni publicznej, dzięki czemu informacje mogą trafiać do bardzo szerokiej grupy docelowej.
Dlaczego warto postawić na tego typu rozwiązania? Wyświetlacze reklamowe DOOH Samsung z serii OHN i OHN-D są niczym elektroniczny plakat. Możliwa jest łatwa konfiguracja wyświetlanych obrazów oraz zdalna aktualizacja treści. Do tego dochodzi wysoka odporność na różne warunki atmosferyczne, którą muszą oferować urządzenia do zastosowania zewnętrznego. Nowoczesne techniki marketingu mogą także pozytywnie wpłynąć na opinię o firmie – wielu klientów docenia stosowanie innowacyjnych rozwiązań w tym zakresie.
Wyświetlacze cyfrowe o różnej funkcjonalności znajdują szerokie zastosowanie nie tylko w marketingu, lecz także w innych sytuacjach. Są to między innymi kluczowe elementy urządzeń takich jak kioski samoobsługowe, cyfrowe menuboardy czy interaktywne flipboardy wykorzystywane w najbardziej innowacyjnych miejscach pracy. Nie można jednak pominąć ich wyników w branży reklamowej – ogromne możliwości takich rozwiązań sprawiają, że DOOH mogą wspierać działania nastawione na zwiększenie zysków stosunkowo niskim kosztem.
Jedną z najważniejszych zalet produktów digital signage jest możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców. To szczególnie korzystne, gdy reklama zostanie umieszczona w bardzo ruchliwym miejscu. Może to być na przykład okolica dworca czy galerii handlowej albo intensywnie eksploatowany przystanek komunikacji miejskiej. Dobrą lokalizacją dla tego typu urządzeń są miejsca, w których potencjalni klienci spędzają kilka minut w oczekiwaniu na różnego rodzaju usługi – na przykład na transport. W takiej sytuacji można skutecznie przykuć uwagę konsumenta na dłużej, by kampania zapadła mu w pamięć. Jeśli natomiast klient będzie widzieć ekran tylko przez moment, warto postawić na treści, które przyciągają wzrok od razu i prezentują interesujące informacje w zwartej formie.
Co więcej, najnowsze urządzenia z tej kategorii mogą łatwo łączyć się z narzędziami i oprogramowaniem do analizy skuteczności działań marketingowych. W konsekwencji możliwe jest znacznie lepsze dopracowanie reklamy i dostosowanie jej pod kątem konsumenta.
Na rynku można znaleźć coraz więcej firm, które oferują tego typu produkty. Jednym z pionierów na tym obszarze jest Samsung – południowokoreański producent od lat ma spory wkład w rozwój różnego rodzaju rozwiązań związanych z ekranami cyfrowymi. Urządzenia tej firmy obejmują również propozycje skierowane do firm, które chcą postawić na nowoczesne formy marketingu w przestrzeni publicznej, wykazujące istotną skuteczność w dotarciu do klienta.
Sprzęty digital out-of-home w pewnym stopniu nawiązują swoją formą do bardziej konwencjonalnych metod reklamy – można powiedzieć, że wyświetlacze reklamowe DOOH Samsung z serii OHN i OHN-D są niczym elektroniczny plakat. Przewagą nad starszą formą jest możliwość prezentacji treści w atrakcyjny sposób bez względu na pogodę. Ze względu na wysoką jasność ekranu nawet wysokie nasłonecznienie nie stanowi przeszkody dla czytelności. Ponadto certyfikat K10 potwierdza wysoki stopień ochrony przed wodą oraz pyłem. System Tizen pozwala natomiast na wygodne zarządzanie treścią
Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.