Opinie innych to dziś jedna z głównych motywacji do zakupu. W dobie marketingu internetowego każda firma powinna dbać o to, aby w sieci mówiło się o niej dużo i dobrze. Świetnym miejscem zbierania opinii klientów jest wizytówka w Google. Mając ją koniecznie co jakiś czas czytaj zostawione pod nią opinie. Dlaczego to takie ważne? Oto kilka argumentów.
Regularne przeglądanie opinii pod firmową wizytówką w Google pozwala na wczesnym etapie zdiagnozować ewentualny kryzys wizerunkowy, który wywołał niepochlebny komentarz (czy wręcz seria komentarzy). Daje to możliwość podjęcia szybkiej reakcji i np. zakulisowego nakłonienia autorów opinii do ich edytowania.
Podstawowym celem przeglądania opinii jest ochrona wizerunku marki przedsiębiorstwa, który mógł znaleźć się na celowniku nieuczciwej konkurencji. Wiedząc, że nieprzychylne komentarze nie mogą pochodzić od prawdziwych klientów, dajemy sobie szansę na reakcję i zgłoszenie tych podejrzanych opinii do Google.
Komentarze pod wizytówką w Google Moja Firma są bardzo cennym źródłem informacji, które mogą posłużyć do wprowadzenia oczekiwanych przez klientów zmian. Jeśli np. przeczytasz, że jakość produktu jest na piątkę, ale już czas wysyłki kuleje, to wiesz, gdzie szukać przestrzeni do poprawy.
Opinie pod wizytówką Google nie są tylko nieprzychylne, ale bardzo często jednoznacznie pozytywne. Takie komentarze bez wątpienia motywują do dalszego prowadzenia biznesu, podnoszenia jakości usług i produktów oraz zaspokajania oczekiwań klientów, którzy potrafią się za to odwdzięczyć dobrą opinią.
W komentarzach mogą się znaleźć konkretne zarzuty w stronę nie tyle samego przedsiębiorstwa, co jego pracowników. Jeśli zobaczysz, że powtarzają się negatywne opinie na temat np. kultury osobistej pracowników czy ich wiedzy o produktach/usługach, to wiesz już, że trzeba przeprowadzić rozmowy dyscyplinujące i zainwestować w dodatkowe szkolenia.
Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.