Zakup oprogramowania do firmy, zwłaszcza specjalistycznego (np. do zarządzania procesami logistycznymi), to bardzo duży wydatek. Nic dziwnego, że na popularności zyskuje model subskrypcyjny, w ramach którego przedsiębiorstwo zapewnia sobie możliwość swobodnego korzystania z oprogramowania na ustalonej liczbie urządzeń, jednocześnie nie ponosząc jednorazowego, bardzo wysokiego kosztu. O zaletach tego rozwiązania przeczytasz w naszym poradniku.
Stały dostęp do aktualnego oprogramowania
Model subskrypcyjny zwalnia z konieczności kupowania aktualizacji czy wręcz nowej wersji oprogramowania. Opłacając coroczne przedłużenie subskrypcji gwarantujemy sobie dostęp do zawsze aktualnej wersji, co jest szczególnie ważne w przypadku oprogramowania księgowego czy w jakikolwiek inny sposób związanego z obowiązującymi (i często zmieniającymi się) przepisami.
Wsparcie techniczne
W ramach subskrypcji zapewniamy sobie pomoc nie tylko na etapie wdrożenia oprogramowania w przedsiębiorstwie, ale również w toku jego późniejszego użytkowania. Można tutaj liczyć np. na darmowe wsparcie techniczne w formie zdalnego pulpitu czy via e-mail i telefon.
Niższy koszt jednostkowy
Co prawda ostateczny koszt oprogramowania w modelu subskrypcyjnym jest wyższy w porównaniu z jednorazowym zakupem, jednak coroczna opłata nie stanowi aż tak dużego obciążenia finansowanego dla przedsiębiorstwa.
Łatwiejsza decyzja o ewentualnej zmianie oprogramowania
Kupując oprogramowanie za np. kilkadziesiąt tysięcy złotych bardzo trudno jest po czasie przyznać, że podjęło się złą decyzję. W przypadku modelu subskrypcyjnego konsekwencje ewentualnej zmiany oprogramowania na takie, które lepiej odpowiada na potrzeby przedsiębiorstwa, nie niesie ze sobą aż tak poważnych konsekwencji.
Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.