Musimy podkreślić jedną kluczową kwestię: Grupa Soluma nie działa na zasadach franczyzy! To forma ścisłej współpracy pomiędzy firmami, które występują pod osobnymi markami, ale w czytelny sposób są powiązane z Grupą. Pisząc najprościej: nikt nie powie Ci, że masz pracować od 8 do 16, zatrudniać tyle i tyle osób czy odpowiadać na maile w niedzielę.
Oznacza to, że pozostali członkowie Grupy, a także Zarząd, nie ingerują w to, jak właściciel marki prowadzi swój biznes. Poza pewnymi wyjątkami. Reakcja może nastąpić, gdy:
Zarząd Grupy Soluma może również zareagować na wyraźną prośbę właściciela marki i np. udzielić mu stosownej pomocy w sytuacji kryzysowej. Jeśli firma właściciela marki ma problemy finansowe, istnieje możliwość udzielenia pożyczki na ustalonych warunkach. Jeśli właściciel marki nie ma pomysłu na dalszy rozwój firmy, nie orientuje się w marketingu, brakuje mu motywacji, także nie zostanie z tymi problemami sam.
Ważne!
Deklarowanej gotowości do udzielenia pomocy nie można jednak rozumieć jako prowadzenia przedsiębiorcy za rękę. Jeśli właściciel marki ewidentnie nie radzi sobie w biznesie, może zapaść decyzja o wykluczeniu go z Grupy Soluma.
Jest nim sukces biznesowy całej Grupy Soluma, który bezsprzecznie przekłada się na sukcesy poszczególnych marek. Każdy członek Grupy musi rozumieć, że istnieje tutaj ścisła zależność. Jedno słabsze ogniwo może rzutować na opinię o całej Grupie, dlatego skrupulatnie dobieramy współpracowników i obdarzamy zaufaniem tylko te firmy, które potrafią udowodnić swoją jakość (np. poprzez portfolio realizacji).
Podsumowując: nikt nie będzie Ci mówić, co masz robić. Po przyłączeniu się do Grupy Soluma nadal działasz jako niezależny przedsiębiorca, możesz realizować dziesiątki projektów niezwiązanych ze swoją marką. Musisz respektować nasze zasady, które nie są jednak wymagające.