CEO Soluma Group. Od kilkunastu lat związany z branżą High-tech oraz reklamową. Ekspert we wdrażaniu projektów marketingowych i informatycznych na potrzeby korporacji, sektora MŚP i start-upów. W życiu zawodowym kieruje się mottem Jamesa Joyce'a: „Jeśli się myśli o pewnych rzeczach, to można je pojąć.” Zgodnie z tym dokładnie bada każdy obszar działalności, która go interesuje. Nie liczy na szczęście – woli fakty i precyzyjne planowanie.
Najważniejsze etapy kariery zawodowej:
- Od 2015 Rozwinięcie koncepcji i strategii biznesowej dla Soluma Group, CEO Soluma Group
- Od 2015 roku właściciel firmy Soluma Interactive
- W latach 2011-2014 CEO agencji interaktywnej Idealmedia Sp. z o.o.
- Od 2009 roku redaktor naczelny mutliportalu tematycznego Mindly.pl (poprzednio Wortale.net)
- Od 2010 doradca biznesowy dla firm z sektora MŚP (optymalizacja procesów biznesowych, strategie marketingowe)
- 1997-2003: 6 lat prowadzenia własnej firmy dostarczającej sprzęt komputerowy, oprogramowanie i rozwiązania sieciowe dla klientów biznesowych. Firma uruchomiła sieć salonów i serwisów komputerowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
- 2004-2010 doświadczenie na stanowisku Dyrektora ds. rozwoju w agencji reklamowej
- 2010-2013 Współtworzył i zarządzał projektem multiplatformy dla gazet internetowych, systemu ERP, platformy systemu turystycznego (projekty o łącznym budżecie 9,6 mln zł netto)
- Od 2008 roku współtworzy i zarządza projektem portali tematycznych czytanych przez setki tysięcy użytkowników Internetu
- Od 2007 roku współtwórca i redaktor naczelny portalu kynologicznego
- W latach 2009-2011 redaktor naczelny portalu o zarządzaniu wiedzą
Grzegorz Wiśniewski jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, zarządzania wiedzą, kynologii i biblistyki. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marketingowych, zarządzaniu zespołem, optymalizacji procesów biznesowych i wdrażaniu systemów informatycznych.
Prywatnie mąż, miłośnik psów i kotów, filozofii oraz literatury. Każdą wolną chwilę poświęca na czytanie. Zawsze znajdzie czas na rozmowę z żoną, spacer z psem, zabawę z kotem i pomaganie innym (DobreSerce.org) – zarówno chodzącym na dwóch, jak i na czterech nogach.
Przykładowe publikacje (marketing, biznes):
- Nie słuchaj proroków apokalipsy!
- Marketing strachu, czyli dlaczego lęk napędza nas do kupowania?
- Zero-click searches: groźny trend w wyszukiwarce, na który trzeba znaleźć odpowiedź
- Digital natives, czyli nowa kategoria konsumentów. Kim są? Czego oczekują od marek?
- Płać, ty przebrzydły prywaciarzu!
- Jak NIE prowadzić nowoczesnych działań PR, czyli nie róbcie z króla żebraka.
- Emotional Value Proposition. Jak zbudować markę, w której klienci się zakochają?
- Kupujesz i cenisz ich produkty, ale nie wiesz o nich wszystkiego. Wielkie marki, które mają w nosie etykę biznesową
- Program „e-jakość” nie ma nic wspólnego z jakością. Dowiedziałem się tego u źródła
- Znaj proporcjum, mocium panie, czyli o trudnej sztuce dopasowania działań reklamowych do budżetu
- Firma to Ja!
- Odpowiedzialność w biznesie. Co to właściwie oznacza?
- Kultura we współpracy B2B, czyli jak dbać o wizerunek swojej firmy zamawiając usługi od innej?
- Przykładowe felietony: https://mindly.pl/artykuly-felietony,ac304
- i setki innych publikacji pisanych pod pseudonimami :)