Grzegorz Wiśniewski


CEO Soluma Group. Od kilkunastu lat związany z branżą High-tech oraz reklamową. Ekspert we wdrażaniu projektów marketingowych i informatycznych na potrzeby korporacji, sektora MŚP i start-upów. W życiu zawodowym kieruje się mottem Jamesa Joyce'a: „Jeśli się myśli o pewnych rzeczach, to można je pojąć.” Zgodnie z tym dokładnie bada każdy obszar działalności, która go interesuje. Nie liczy na szczęście – woli fakty i precyzyjne planowanie.


Grzegorz Wiśniewski
 

Najważniejsze etapy kariery zawodowej:

  • Od 2015 Rozwinięcie koncepcji i strategii biznesowej dla Soluma Group, CEO Soluma Group
     
  • Od 2015 roku właściciel firmy Soluma Interactive
     
  • W latach 2011-2014 CEO agencji interaktywnej Idealmedia Sp. z o.o.
     
  • Od 2009 roku redaktor naczelny mutliportalu tematycznego Mindly.pl (poprzednio Wortale.net)
     
  • Od 2010 doradca biznesowy dla firm z sektora MŚP (optymalizacja procesów biznesowych, strategie marketingowe)
     
  • 1997-2003: 6 lat prowadzenia własnej firmy dostarczającej sprzęt komputerowy, oprogramowanie i rozwiązania sieciowe dla klientów biznesowych. Firma uruchomiła sieć salonów i serwisów komputerowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
     
  • 2004-2010 doświadczenie na stanowisku Dyrektora ds. rozwoju w agencji reklamowej
     
  • 2010-2013 Współtworzył i zarządzał projektem multiplatformy dla gazet internetowych, systemu ERP, platformy systemu turystycznego (projekty o łącznym budżecie 9,6 mln zł netto)
     
  • Od 2008 roku współtworzy i zarządza projektem portali tematycznych czytanych przez setki tysięcy użytkowników Internetu
     
  • Od 2007 roku współtwórca i redaktor naczelny portalu kynologicznego
     
  • W latach 2009-2011 redaktor naczelny portalu o zarządzaniu wiedzą

Grzegorz Wiśniewski jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, zarządzania wiedzą, kynologii i biblistyki. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marketingowych, zarządzaniu zespołem, optymalizacji procesów biznesowych i wdrażaniu systemów informatycznych.

Prywatnie mąż, miłośnik psów i kotów, filozofii oraz literatury. Każdą wolną chwilę poświęca na czytanie. Zawsze znajdzie czas na rozmowę z żoną, spacer z psem, zabawę z kotem i pomaganie innym (DobreSerce.org) – zarówno chodzącym na dwóch, jak i na czterech nogach.

Przykładowe publikacje (marketing, biznes): 

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry