Data wpisu: 07.05.2025

Dla kogo tania strona internetowa? Te biznesy nie potrzebują „wypasionej” witryny

Taniej strony internetowej absolutnie nie trzeba się wstydzić. Witryny z niższej półki cenowej jak najbardziej mogą być schludne, funkcjonalne i wspierać działania marketingowe online. W praktyce różnie między tanimi a drogimi stronami sprowadzają się do elementów, które nie mają krytycznego znaczenia dla relatywnie prostych biznesów – a takich w Polsce jest najwięcej. Komu zatem w zupełności wystarczy tania strona internetowa? Sprawdź to w naszym poradniku.

Fryzjerzy i salony kosmetyczne

Posiadanie strony internetowej w branży beauty służy głównie budowaniu zaufania, prezentacji oferty, pozycjonowaniu lokalnemu, ułatwieniu kontaktu oraz przyjmowaniu rezerwacji online. Nie potrzeba do tego bardzo rozbudowanego serwisu. Wystarczy prosta, estetyczna strona, która nie będzie kosztować majątku.

Warsztaty samochodowe

Celem posiadania strony w tej branży jest prezentacja oferty, ułatwienie klientom znalezienia warsztatu online oraz rezerwowanie terminów. Dodatkowo można ją wykorzystać do kreowania eksperckiego wizerunku warsztatu poprzez np. tworzenie treści edukacyjnych. Do tego wszystkiego w zupełności wystarczy tania strona internetowa o charakterze wizytówki.

Trenerzy personalni, dietetycy

Zapotrzebowanie na takie usługi stale rośnie, ponieważ coraz więcej osób chce żyć zdrowo i wyglądać dobrze, mając świadomość wpływu diety i aktywności fizycznej na ogólny komfort życia. Zarówno trenerzy personalni, jak i dietetycy nie potrzebują super zaawansowanych stron. Wystarczy im prosty, estetyczny serwis z opisem oferty, kalendarzem online, formularzem do rezerwacji terminów oraz blokiem edukacyjnym (blog z poradami podkreślający eksperckość właściciela strony i budujący zaufanie do jego kompetencji).

Lokalni specjaliści

Idealnymi adresatami tanich stron internetowych są wszelkiej maści specjaliści, którzy działają na rynku lokalnym, tacy jak elektrycy, hydraulicy, stolarze itd. Oni potrzebują strony głównie do pozycjonowania lokalnego oraz zyskania wirtualnej wizytówki. Witryna może również służyć do przyjmowania zamówień i zbiorczego odpowiedzenia na najczęściej pojawiające się pytania. Oczywiście nie zapominamy o szczegółowych opisach oferty i treściach edukacyjnych budujących markę eksperta.

Wszystkie te cele można osiągnąć przy wykorzystaniu relatywnie prostej i niedrogiej witryny „bez wodotrysków”, która nie nadszarpnie budżetu przedsiębiorcy, a będzie realnym wsparciem dla działań marketingowych w sieci.

Jesteś na tej liście? W takim razie już wiesz, że nie musisz gromadzić pokaźnego budżetu na usługę zaprojektowania strony internetowej. Wystarczy Ci tania, funkcjonalna i estetyczna witryna, która będzie wielokrotnie lepsza niż… żadna.

Jeśli nie jesteś na liście zamów profesjonalną stronę internetową.


Autor wpisu:
Soluma Group, Grzegorz Wiśniewski

Nasze usługi

Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.

Zobacz ofertęDołącz swoją firmę

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry