Małe hotele i pensjonaty często nie są w stanie konkurować z wielkimi sieciami pod względem prowadzenia kampanii marketingowych. Dysponują znacznie mniejszymi budżetami, dlatego raczej powinny skupić się na tych narzędziach, które nie wymagają dużych nakładów finansowych. Poza reklamą w wyszukiwarce czy w mediach społecznościowych, warto postawić na sprawdzony content marketing, z akcentem na prowadzenie bloga. Tutaj podstawą sukcesu jest tworzenie angażujących i atrakcyjnych dla czytelników (potencjalnych gości) artykułów. Sprawdź, o czym warto pisać na blogu małego hotelu lub pensjonatu.
To podstawa contentu na blogu hotelu lub pensjonatu. Decydując się na blogowanie należy postawić na dużą liczbę artykułów nawiązujących do atrakcji turystycznych w okolicy. Jest duża szansa, że potencjalni goście będą szukać takich informacji w Google i dzięki temu trafią na blog, a tym samym na stronę hotelu/pensjonatu.
Wiele osób szuka takich inspiracji w sieci, nie wiedząc, jak atrakcyjnie spędzić np. przedłużony weekend. Warto podsunąć kilka pomysłów na blogu, oczywiście zawsze nienachalnie zapraszając na pobyty w danym obiekcie.
Każdy hotel znajduje się w okolicy, która może sprzyjać aktywnemu spędzaniu czasu. Mnóstwo osób szuka w sieci porad dotyczących np. fajnych tras rowerowych, biegowych, ośrodków narciarskich etc. Warto stworzyć serię artykułów przybliżających takie miejsca, a będących w zasięgu ręki gości.
Jeśli w hotelu np. dostępna jest sauna fińska, to aż prosi się o napisanie serii artykułów przybliżających korzyści zdrowotne z saunowania, porównujących różne rodzaje saun czy omawiających historię sauny. To z pewnością będzie bardzo interesujący content, który pozwoli również sensownie przemycić opis oferty hotelu lub pensjonatu na blog.
Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.