Data wpisu: 13.06.2023

Kiedy może Ci się przydać usługa copywriterska?

Copywriter, w klasycznym rozumieniu tej profesji, jest ekspertem w dziedzinie opracowywania nazw i haseł oraz tworzeniu kreacji reklamowych. Dziś mianem copywritera określa się też osobą tworzącą wszelkie treści na zlecenie. Jeśli inwestujesz w marketing, to prędzej czy później będziesz potrzebować usługi copywriterskiej. Oto kilka klasycznych przykładów.

Pisanie artykułów na blog firmowy

Podstawowym zadaniem, jakie z pewnością zlecisz copywriterowi, jest tworzenie artykułów na blog firmowy. Wielu przedsiębiorców początkowo próbuje się tym zajmować we własnym zakresie, szybko przekonując się, że szkoda na to czasu i energii, skoro profesjonalista wykona usługę szybciej i po prostu lepiej.

Pisanie artykułów sponsorowanych

Artykuły sponsorowane będą Ci potrzebne nie tylko do pozyskiwania linków zewnętrznych (działania SEO), ale też do promocji marki przedsiębiorstwa i kreowania jej atrakcyjnego, eksperckiego wizerunku. W tym kontekście jest zupełnie zrozumiałe, że warto zainwestować w jakościowe treści, które dostarczy Ci zawodowy copywriter.

Treści na stronę firmową

Copywriter może i powinien opracować komplet treści na Twoją firmową stronę www. Choć wydaje się, że ich napisanie nie jest niczym szczególnie trudnym, to uwierz, że poświęcisz na to mnóstwo czasu, a efekt i tak będzie daleki od oczekiwań. Copywriter zrobi to szybciej i lepiej, ponieważ dobrze wie, jak pisać, żeby zaangażować użytkowników strony – Twoich potencjalnych klientów.

Nazwa firmy, slogan marki

Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z biznesem, to zrób to jak się należy i na dobry początek zleć opracowanie unikalnej, chwytliwej nazwy. Jest to zadanie dla profesjonalnego copywritera, który od razu może Ci zaproponować stworzenie świetnego sloganu marki. Taki tandem będzie bazą Twojego przyszłego biznesu.

Opisy produktów do sklepu internetowego

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to jedną z kluczowych inwestycji we własny biznes jest zlecenie opracowania unikalnych, angażujących i wartościowych pod względem merytorycznym opisów produktów. Pamiętaj, że każdy opis musi być zindywidualizowany, aby nie dopuścić do pojawienia się problemu tzw. double content (zapoznaj się z terminem kanibalizacji treści na stronie).


Autor wpisu:
Soluma Group, Grzegorz Wiśniewski

Nasze usługi

Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.

Zobacz ofertęDołącz swoją firmę

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry