Data wpisu: 10.02.2023

Narzędzia marketingu cyfrowego dla małych firm – idealne na start!

Marketing cyfrowy to naturalny wybór dla firm, które dysponują bardzo ograniczonym budżetem na promocję. Taka firma nie może sobie pozwolić na sfinansowanie kampanii w mediach tradycyjnych – zostaje jej Internet, który daje olbrzymie możliwości w zakresie dotarcia do potencjalnych klientów. Co wybrać na dobry początek? Oto kilka podstawowych narzędzi marketingu cyfrowego dedykowanych małym (i nie tylko) firmom.

Strona internetowa

Nie ma ważniejszego narzędzia marketingu cyfrowego. To strona internetowa stanowi podstawowe źródło informacji na temat Twojej firmy i oferty. To na nią będziesz kierować ruch z różnych kanałów komunikacji. Dlatego w pierwszej kolejności zadbaj o jej dobrą jakość, atrakcyjny design oraz ponadprzeciętną wartość merytoryczną (porządne teksty).

Wizytówka w Google Moja Firma

Wielu przedsiębiorców nie wie, że taką wizytówkę zakłada się zupełnie za darmo. Warto ją mieć, nawet jeśli nie pozyskujesz klientów lokalnie, ale działasz ogólnokrajowo. Dzięki wizytówce Twoja firma będzie widoczna w usłudze Google Maps, co może ułatwić klientom jej odszukanie i zwiększyć zaufanie do marki przedsiębiorstwa.

Opinie klientów

Nawet na samym początku w biznesie warto skrupulatnie pozyskiwać opinie zadowolonych klientów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby po zrealizowaniu usługi czy dostarczeniu towaru poprosić o zostawienie komentarza np. pod wizytówką przedsiębiorstwa w Google.

Atrakcyjne treści na stronie

To bardzo ważne narzędzie marketingu cyfrowego. Treści na stronie muszą być unikalne, jakościowe, przybliżać ofertę przedsiębiorstwa i zachęcać czytelników do zakupu czy kontaktu. Tutaj naprawdę warto zainwestować w usługę profesjonalnego copywritera.

Blog firmowy

Blog to narzędzie marketingu cyfrowego przynoszące dwie kluczowe korzyści: ściągające ruch z wyszukiwarki oraz budujące ekspercki wizerunek marki przedsiębiorstwa. Zadbaj o wysoką jakość artykułów, ich świetną wartość merytoryczną oraz o to, aby poruszać tematy interesujące Twoich klientów (o czym świadczy np. częste wyszukiwanie jakiejś frazy w Google).  

Zobacz również: Jak głupio zacząć biznes? Sprawdzone sposoby


Autor wpisu:
Soluma Group, Grzegorz Wiśniewski

Nasze usługi

Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.

Zobacz ofertęDołącz swoją firmę

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry