Data wpisu: 10.02.2021

Dlaczego warto zainwestować w aplikację mobilną dla firmy? Najważniejsze powody

Aplikacje mobilne towarzyszą nam na każdym kroku. Przeciętny posiadacz smartfonu codziennie korzysta z przynajmniej kilku apek. Służą nam one do sprawdzania pogody, maila, robienia zakupów, treningu i wykonywania wielu innych czynności. Czy brałeś kiedyś pod uwagę opcję zainwestowania w aplikację mobilną dla Twojej firmy? Jeśli nie, to sprawdź, jakie może to przynieść korzyści.

Częstszy kontakt z klientami

Dobrym przykładem mogą być tutaj aplikacje mobilne banków. Korzysta z nich już ponad 11 milionów Polaków. Banki zainwestowały w aplikacje, aby nawiązać jeszcze bliższy i szybszy kontakt ze swoimi klientami. Ponieważ aplikacja jest dużo łatwiejsza w obsłudze niż desktopowa wersja strony, to istnieje duża szansa, że klient będzie się do niej częściej logować – a każde takie logowanie może być świetną okazją do zaprezentowania mu nowej czy indywidualnie dopasowanej oferty, np. kredytowej.

Kolejny element budowania marki przedsiębiorstwa

Aplikacja mobilna dostępna w sklepie Google czy Apple będzie oceniana przez użytkowników. Z punktu widzenia kolejnych osób zainteresowanych jej pobraniem takie opinie będą równoważne opiniom o samej firmie. Jeśli więc apka zostanie pozytywnie odebrana, to na pewno przełoży się to na wzrost zaufania do marki przedsiębiorstwa.

Dotarcie do nowych klientów

Nawet prowadząc biznes w sektorze tzw. starej ekonomii musisz sobie zdawać sprawę z tego, że profil Twojego klienta stale się zmienia. Dzisiejsi 30- czy 40-latkowie wychowali się na Internecie i biegle posługują się aplikacjami mobilnymi. Mając firmową apkę możesz więc do nich dotrzeć, co nie byłoby możliwe, gdybyś poprzestał tylko na standardowej stronie internetowej.

Zwiększenie przychodów

Firmowa aplikacja mobilna może być świetnym narzędziem sprzedażowym. Z jej poziomu można zamawiać produkty i usługi, szybko nawiązać kontakt z obsługą klienta, sprawdzić opinie czy wygodnie zapoznać się z całą ofertą firmy. Aplikacja śmiało może być wykorzystywana do wysyłania klientom powiadomień o promocjach, co znacząco zwiększa prawdopodobieństwo, że z nich skorzystają. Tym samym inwestycja w aplikację mobilną powinna się dość szybko zwrócić w tylko dzięki zwiększeniu przychodów przedsiębiorstwa.


Autor wpisu:
Soluma Group, Grzegorz Wiśniewski

Nasze usługi

Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.

Zobacz ofertęDołącz swoją firmę

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry