Data wpisu: 09.08.2024

Samochód jako mobilny nośnik reklamy. Nieoczywiste pomysły na wykorzystanie prywatnego auta w działaniach marketingowych firmy

Jeśli codziennie jeździsz do klientów czy po prostu kręcisz się po mieście samochodem, to chyba przyznasz, że jest to świetne pole do promowania Twojej marki biznesowej. Auto nie musi być wcale całkowicie oklejone elementami identyfikacji wizualnej, aby stanowić mobilny nośnik reklamy. Jest znacznie więcej sposobów na zwiększenie widoczności marki przy użyciu auta, które krótko omawiamy w naszym poradniku.

Reklama magnetyczna

Nie musisz od razu oklejać całego auta, za czym przedsiębiorcy nie przepadają, zwłaszcza użytkując samochód głównie do celów prywatnych. Fajnym pomysłem są maty magnetyczne z logo marki i krótkim komunikatem reklamowym, które można swobodnie przyczepiać i zdejmować, np. wybierając się na spotkanie z klientem czy parkując samochód w ruchliwym miejscu.

Naklejka

Niewielka, gustowna naklejka nie powinna szpecić wyglądu samochodu, a może już stanowić element informujący o istnieniu marki i przedmiocie jej działalności.

Ramki rejestracyjne

To świetne pole do prezentacji marki biznesowej. Zamów ramki rejestracyjne z reklamą Twojego biznesu, które z pewnością rzucą się w oczy niejednemu potencjalnemu klientowi.

Indywidualne tablice rejestracyjne

Za 1000 zł możesz zamówić indywidualne numeru rejestracyjne pojazdu, które śmiało można wykorzystać do promocji firmy, np. umieszczając na tablicy skrótową nazwę przedsiębiorstwa czy hasło odnoszące się do przedmiotu działalności.

Kod QR

Wiele marek wykorzystuje kody QR jako elementy marketingu bezpośredniego. Taki kod, prowadzący np. do strony internetowej firmy czy specjalnie stworzonej strony sprzedażowej, można umieścić na klapie samochodu, co będzie intrygujące i z pewnością zachęci niejedną osobę do zapoznania się z ofertą reklamowanego w ten sposób przedsiębiorstwa.

Kreatywne hasło

Jeśli nie chcesz, aby samochód stał się jeżdżącym słupem reklamowym, to możesz postawić na niewielki element marketingowy, jakim jest kreatywne hasło umieszczone np. na ramce tablicy rejestracyjnej czy w formie naklejki na tylnej szybie. Ważne, aby było to hasło na tyle intrygujące, ze widzące je osoby nie będą mogły się powstrzymać przed sprawdzeniem, co się za nim kryje.


Autor wpisu:
Soluma Group, Grzegorz Wiśniewski

Nasze usługi

Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.

Zobacz ofertęDołącz swoją firmę

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry