Data wpisu: 03.03.2023

Tanie narzędzia mobilnej reklamy

Nowoczesny marketing jednoznacznie kojarzy się z działaniami podejmowanymi w przestrzeni Internetu. Wciąż jednak bardzo dobre efekty mogą przynieść tradycyjne rozwiązania, jak reklama outdoorowa i mobilna. Wielu przedsiębiorców z tego rezygnuje, głównie w obawie przed wysokimi kosztami. Tymczasem można bez trudu znaleźć kilka tanich narzędzi reklamy mobilnej, dostępnych nawet na przeciętną kieszeń, a przy tym całkiem skutecznych w zwiększaniu rozpoznawalności marki przedsiębiorstwa. Propozycje? Znajdziesz je w naszym poradniku.

Gadżety reklamowe dla klientów

To zaskakujące, jak wielu przedsiębiorców nie korzysta z tak przystępnego cenowo narzędzia reklamy, jakim są gadżety. Nie musisz od razu inwestować w upominki klasy premium. Bardzo dobre efekty wizerunkowe może przynieść rozdawanie klientom zwykłych długopisów reklamowych i innych przyborów piśmienniczych, nośników USB czy kalendarzy. Koszt jest niewysoki, natomiast takie upominki bardzo ułatwiają nawiązywanie i podtrzymywanie relacji w biznesie.

Reklama na samochodach firmowych

Jeśli masz samochody firmowe, to możesz bardzo tanio i szybko uczynić z nich mobilne nośniki reklamy marki przedsiębiorstwa. Nie musi się to wiązać z kompleksowym oklejeniem nadwozia – pomyśl chociażby o mniejszych naklejkach na karoserii, które także będą dobrze widoczne i być może zainteresują innych kierowców stojących w korku.

Odzież firmowa

Odzież należy do podstawowych narzędzi reklamy mobilnej. Warto w nią zainwestować szczególnie wtedy, gdy przyjmujesz klientów stacjonarnie (np. prowadzisz sklep, punkt usługowy etc.). Estetyczna odzież z logo marki przedsiębiorstwa zwiększa zaufanie do Twojego biznesu, uatrakcyjnia jego wizerunek, a przy tym ułatwia zapamiętanie nazwy i elementów identyfikacji wizualnej marki.

Reklama na samochodach prywatnych, w tym należących do znajomych

Jeśli masz wielu znajomych, którzy codziennie korzystają z prywatnych samochodów, to warto ich zapytać o możliwość reklamowania Twojej firmy na ich autach. Oczywiście nie mamy na myśli oklejania i psucia estetyki pojazdów. Ciekawym, nienarzucającym się nośnikiem reklamy może być chociażby ramka pod rejestrację z nazwą i logo marki przedsiębiorstwa czy niewielka naklejka na tylną szybę z atrakcyjnym hasłem.


Autor wpisu:
Soluma Group, Grzegorz Wiśniewski

Nasze usługi

Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.

Zobacz ofertęDołącz swoją firmę

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry