Sklepy online mają do dyspozycji wiele narzędzi marketingu. Zawsze warto się pochylić nad tymi może mało odkrywczymi, za to na pewno skutecznymi. Mamy tutaj na myśli przede wszystkim kody rabatowe, o których zaletach przeczytasz w naszym poradniku.
Kody rabatowe to wabik na klientów, zachęcający ich do zakupu, zwłaszcza tych niezdecydowanych. Obniżka ceny, nawet kilku- czy kilkunastoprocentowa czy wyrażona niewielką kwotą, faktycznie może być tym, co przekona wahającego się klienta.
Akcje promocyjne, do których wykorzystujemy kody rabatowe, są skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów, którzy mogą zdecydować się na zakupy w sklepie po tym, jak dowiedzą się o jego istnieniu dzięki otrzymaniu kodu.
Regularne oferowanie kodów rabatowych stałym klientom, na przykład przesyłanie ich w newsletterze, buduje lojalność i sprawia, że klienci chętniej wracają do sklepu. To przyczynia się do zawiązania długotrwałej relacji.
Jeśli w sklepie są produkty, które nieco gorzej się sprzedają, a trzeba się ich szybko pozbyć, to warto zastosować sprawdzony sposób z udzieleniem rabatu w formie rozsyłanych kodów. To z pewnością zwiększy zainteresowanie danymi produktami i pomoże w zredukowaniu ich ilości w magazynie.
Promocja z wykorzystaniem kodów rabatowych jest na tyle atrakcyjna dla klientów, że z pewnością informacja na ten temat szybko „poniesie się” na portalach społecznościowych. To z kolei pozwoli zwiększyć zasięg marki sklepu i uświadomić jego istnienie znacznie większemu gronu potencjalnych klientów.
Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.