Data wpisu: 11.07.2022

Jak zaprosić klientów na firmową stronę internetową? Skuteczne metody

Typowa sytuacja z życia przedsiębiorcy. Powiedzmy, że Jan Kowalski ma firmę produkującą meble na wymiar. W ostatnim czasie sporo zainwestował w nową, profesjonalną stronę internetową, licząc na to, że witryna przyczyni się do uatrakcyjnienia wizerunku jego marki biznesowej. Plan był dobry, ale póki co nie przyniósł żadnych efektów. Na stronę zaglądają tylko pracownicy i rodzina przedsiębiorcy, ale nie klienci. Powód? Nikt ich na nią nie zaprosił! Dowiedz się, jak to zmienić.

SEO, SEO i jeszcze raz SEO

Jeśli nie inwestujesz w pozycjonowanie, to nie licz na to, że Twoja strona będzie dobrze widoczna w wyszukiwarce Google. Tylko znane marki mogą sobie pozwolić na zaniedbanie SEO, ponieważ i tak przyciągną klientów na swoje witryny siłą rozpoznawalności. W przypadku Twojego biznesu prawdopodobnie jest inaczej. Potrzebujesz SEO, aby krok po kroku poprawiać pozycję strony w Google na popularne, wyszukiwane przez klientów frazy.

Twórz przydatne artykuły na blogu firmowym

SEO to nie wszystko. Świetną formą zaproszenia klientów na stronę internetową jest zaoferowanie im darmowej, wartościowej wiedzy. W tym celu warto tworzyć przydatne artykuły publikowane na firmowym blogu, które odpowiadają na częste pytania klientów i rozwiązują ich problemy. To znakomity sposób na pozyskiwanie ruchu organicznego z wyszukiwarki (który jest ruchem bezpłatnym).

Wykorzystaj profile marki w mediach społecznościowych

Jeśli masz już profile w różnych social media i sporo obserwujących, to jak najszybciej pochwal się nową stroną internetową. Możesz np. przygotować posty, w których poinformujesz o zakończeniu długiego procesu projektowania nowej witryny. Dodatkowo wykorzystuj profile marki do wrzucania linków odsyłających do nowych artykułów na firmowym blogu.

Umieść link do strony w stopce maila

Wielu przedsiębiorców kompletnie o tym zapomina. Tymczasem link w stopce maila może być zachętą do odwiedzenia strony internetowej, a już na pewno w przypadku potencjalnego klienta, który jeszcze nie miał okazji bliżej poznać Twojej firmy. Taki link powinien się znaleźć w stopkach maili wszystkich pracowników.

Link do strony w materiałach reklamowych i ofertach

Jeśli tworzysz materiały reklamowe, na przykład ulotki, katalogi czy foldery, a do tego przygotowujesz papierowe i cyfrowe oferty dla klientów, to za każdym razem umieść w nich link do strony internetowej – na przykład w formie „Dowiedz się więcej na www…”. To z pewnością przełoży się na wzrost liczby odwiedzających.


Autor wpisu:
Soluma Group, Grzegorz Wiśniewski

Nasze usługi

Zapoznaj się z ofertą świadczoną przez członków naszej grupy biznesowej, ponad 20 różnych firm i branż.

Zobacz ofertęDołącz swoją firmę

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry